Selasa, 7 Mac 2017

TM 'Thank You Surprise' yang tak kunjung tiba

Assalamualaikum dan salam sejahtera gengs!

Pada 25 Jan 2017 yang lepas, aku dapat emel daripada TM pasal 'Thank You Surprise' yang diaorang war-war kan tu.

TM Thank You Surprise
Emel daripada TM

Kalo nak tau apa yang diaorang nak bagi, kena layari laman web tm.com.my/ThankYouSurprise macam dalam snapshot kat bawah ni.

TM Thank You Surprise
Step-by-step guide untuk dapatkan 'Ganjaran Istimewa'

TM Thank You Surprise
Kena isi borang ni dulu

TM Thank You Surprise
Untuk kes aku kena pilih antara dua ni

Aku pilih HyppTV Jumbo Pack, free untuk setahun.

TM Thank You Surprise
Nanti akan sampai confirmation email macam ni

Kalo ikut emel tu, dia cakap aku akan dapat servis tu free selama 12 bulan bermula Februari 2017. Yang aku paham, servis tu diaorang akan bagi free bermula bulan Februari 2017 la kan. Rupa-rupanya tidak! Kat bawah ni aku punya Live Chat log ngan TM.

TM Thank You Surprise
1 of 2

TM Thank You Surprise
2 of 2

Diaorang cakap bermula bulan Februari 2017, phase by phase. Sampai sekarang tak dapat2 lagi. Tipah tertipu, tertipu Tipah! Haha. Tunggu je lah. Lagi pun diaorang nak bagi free kan. Cuma lepas diaorang bagi ni, jangan pulak terus caj bulanan kalo consumer terlupa nak bagi tau tak nak sambung subscription lepas free period tu. Mohon jangan buat taktik keji tu ye!

Adios.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan